1 Dec 2009

Tjena ♥


Gaah, idag är det den 1 Dec 2009 :D <3 Det betyder: Bara 18 dagar tills jag åker till Afrika ♥ Så himla häärligt .


Haha, jag glömde helt bort att jag skulle på teater imorron (a) Det är nån sak med HIF som går på den teatern. Man får mat innan, hoppas det blir nåt gott. Hela familjen ska gå så vi ska vara där klockan 6 & sen kanske teatern börjar klockan 7, elr något. Teatern heter ' Snövit & de 7 miffon ', tror jag ^^

& imorron ska jag vara med Hedda, Alex & Hugo :D Kuul ska det bli ( hoppas jag )

Ni får ha en skön sömn så hörs vi.



Bild från igår, det var så himla vackert ! Idag var det solnedgång igen, fast blått, grönt & gult (a)

btw, det blev ingen drill elr så, för Elin var sjuk, hoppas hon kryar !



Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :D

2009-12-01 @ 21:14:31
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: okej, kul att du svarar :D

2009-12-02 @ 00:09:28
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0